2007-04-27 : Kameramobil - nu åter i albumet.

Tömde min mobil på bilder i måndags och lade upp en ny kategori för det i fotoalbumet. Tänkte skriva en blänkare om det här då också, men hann aldrig med det och det har inte blivit av föräns nu.

Sitter kvar sent på jobbet efter en rejäl röjningsrunda som följd efter en ommöblering på mitt rum. Bilder på det taget med mobiltelefonen finns i albumet.
På onsdag får jag en nyanställd till IT avdelningen som kommer att ta hand om helpdesk och PC-tekniker biten. Skönt för mig då det senaste halvåret knappt blivit tid över för att sköta om systemen, planera & utföra uppgraderingar och driftsätta nya system. För att inte tala om övervakning, underhåll och säkerhetsarbete.

Nä, dags att röra på sig hemåt och ta med sig en pizza på vägen.
Får se om det blir något kul till valborgsmässoafton på måndag. Själv jobbar jag halvdag, men i övrigt finns inga planer ännu.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Start