2008-02-04 : Film på bio 2008

I helgen började jag med att (till slut) samla ihop en lista på intressanta filmer som kommer under året. Dessa hittar du genom länken här till höger.
Om du är intresserad av att se någon av filmerna på bio så skicka gärna ett e-mail. Finns det nog med intresse så kan vi försöka se vissa av dem på premiärdagen. Många av filmerna under 2007 såg vi inte på premiären så hör gärna av dig om du vill se någon av filmerna så hör jag av mig så kan vi göra sällskap.
Vissa av filmerna saknar jag uppgift om svensk premiärdatum och även de med datum på kan komma att ändras. Det är något som har skett tidigare med rätt många filmer.
Hör också av dig med tips på andra intressanta filmer.

Redan nu har jag en film "på kö" för 2009. Serieboken "Watchmen" blir film och har premiär i mars 2009.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Start