2006-11-07 : Skänk till köket

Äntligen blev det av att jag köpte ett vitt skänk till köket. Jag har gått och funderat på att köpa något att ha i köket som jag kan ha mikrovågsungnen på och som har skåp som man kan ställa in papperskassar för pantburkar och pantflaskor i.
Lyckades nästan vela för länge då jag fick tag på det sista hos Jysk i Kungens Kurva. Tittade runt på en del andra ställen också, men hittade inget i önskad storlek för en hygglig kostnad.
Blir ett flerdagarsprojekt detta. Igår handlades den in och väl hemma med kartongerna så var klockan närmare 8. Ikväll blir det montering av ram och lådor och förhoppningsvis är allt klart och på plats imorgon.
Det skulle väl gå att få det klart ikväll också, men det skulle innebära hamrande sent och ingen middag eller TV tittande att tala om.
Bild på den nya skänken på plats kommer när allt är klart. Produktbilden (i lönn) är den enda som finns att hitta. Min är vit.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Start