2007-06-05 : Många helgdagar

Veckoslutet kom och gick.
Blev rätt lugnt med datormeck under fredagen.
Lördagen träffade jag några kompisar på Akkurat där vi lyckades få plats på uteserveringen. Inte så himla varmt, men behagligt enligt mig.
Kul att Anders och Christina också kom förbi så att vi fick se lilla Julia som hunnit bli 7 veckor.
Resten av kvällen och natten tillbringade vi i Hökarängen och firade Lottas födelsedag. Då jag varit förkyld och inte riktigt kände mig kry så hade jag tänkt komma iväg hemåt relativt tidigt, men tunnelbanan hade slutat gå innan det blev dags. Blir lätt så när man umgås med vänner och bekanta och trivs.
På söndag blev det sedan inte så mycket annan än sova och se på TV för att ladda krafterna inför de 1 och en halv dagars arbete innan det är dags för helg den 6:e juni.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Start