2008-09-22 : September, kort sumering av sommaren

Det är värst vad tiden rinner iväg. Drygt två månader sedan jag skrev något här sist. Mest har det nog varit för att jag inte använt datorn här hemma så mycket alls, men en del av er har ändå sett att jag försökt uppdatera fotoalbumet med nya bilder.
Förutom att se på OS så har det trots allt hunnits med en del under sommaren.
Under juli blev det dels en kryssning till Riga (inga bilder upplagda ännu) samt Anders svensexa.
Under augusti var det dags för Elenas 13 års kalas, Anders och Christinas bröllop, Matias 6 års kalas och så ett besök i Mumivärlden i Nådendal.
Därefter har det hunnits med att fira min syster Kias födelsedag och även Yuris 15års dag (jag har inga foton tagna från något av dem).

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Start