2009-12-15 : Snö i Stockholm

Det var länge sedan jag skrev något här sist. Jag har saknat inspiration och delvis så har jag hängt på Facebook istället för att kladda ned saker här.
Några fotografier har jag dock laddat upp och hoppas bli klar med några mindre album i dagarna också. Har t.ex. systerbarnens födelsedagsbilder varav bara Matias festfoton ligger publicerade än så länge.

Lucia har varit och julen närmar sig.
Här i Stockholm fick vi kallt under natten mot måndag och det har snöat av och till sedan dess. Imorse hade jag drygt 10 centimeter pudersnö på bilen så det har varit rätt kallt stundvis också.
Enligt SMHI ska det kalla vädret hålla i sig över helgen och vill det sig väl så kommer vi ha snö fram till jul. Håller tummarna för det!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Start